Tuesday, October 25, 2011

Reban

Assalamualaikum & Hi.



Sihat?da makan?Soalan tipikal. Heh-

Aku mcm biasa, sihat cume asik makan coklat. Uh uh

Tumbesaran kot.


Aku angkat brg2 ke rumah. Patah pinggang. And now mcm reban.

Apehal baju aku mcm banyak sgt?

Sampah pon banyak.

Relaks lah, belom nak duduk lagi.

Aku taburkan kat ruang tamu. Bahahaha.



Sambil susun-susun buku yg banyak, aku terjumpa Diary? wopppssss...2004-2006 punye. Pensan aku lau OH dapat. Mati. Mati. MATI KENA BAHAN.

Neway, aku ade byk diary and de mcm ikot musim.



fu fu fuuuuu.


gile betol penulisan dalam diary tu. Memang sadis + sedih + emosi.


geli!


"nape pa?.....pa...."


PA.. PA.. menda kauuuuuuu? ter PAPA. Nyampah! Aku pon terfikir-fikir sampai sekarang camne lah bleh tergedik2 panggil papa/mama ni. Ceishhhh...kencing x lurus, da gatai2 nak berMAMA kan aku (aku rase kencing de da lurus now..mwawawawahahaha)



tp bagus, diary tu mengingatkan aku kekejaman de. So dat, bila timbol kat otak ni. Aku teringat la kekejaman tu. Terus benci. Heks.


dan, ade gak episod cmne leh terPAPA/MAMA.

hahaha..bukan aku yg start ye. DIA yg nak mcmtu. Oh well. Gua layankan je.


*apehal kejap aku, kejap gua?*


and now, aku tgh bfikir-fikir nak balik or tak cuz my sexy boss. Eh.

my sweet boss cakap;


"U nak balik, balik la. Cuz lambat n banyak ni paper. Tapi kalau u nak stay, i ucap terima kasih"










so?






















CHOW la, ape? igt senang nak rasa balik awal? Gila juling kang tgk Paper2 tu. G pon esok kan RAYA....... RAYA si jiran sebelah umah aku la.



bye.

No comments:

Post a Comment