Thursday, July 21, 2011

speechless

RIP to my baby SLY~


:-(


rupanya pagi semalam, adalah pagi terakhir aku dengan de....now i'm alone. takde lagi keletah de dlm bilik aku. takde da teman aku luah perasaan. takde si comel tu.


i was like terperanjat bila balik dari kerja semalam. Tahu-tahu bekas tu dah terjatuh atas lantai n batu-batu tu bersepah2.


and...paling terkilan, aku nak bagi de makan. Bila aku stayback, aku akan letak extra..tapi tu yang terakhir. Selalunya de nampak aku, mesti de kelam kabut tadah muka kat bekas n buat aksi-aksi pelik....bila aku panggil, melompat2 kat dalam tu.....melekap kat bekas tu....


aku selalu mandikan de. basuh badan de. cengkerang de, ketiak de...celah leher de..

gosok2 kepala de....


de suka.


jauh aku bwk de jalan, sampai ke Penang....



Sedih sgt. Aku mengamuk satu rumah...jam da 1.30am. Semua dalam rumah taktau ape jadi kat kura-kura aku. yes. im crying...mcm org gila.


until 6am. Mata superbengkak. Kepala sakit.

bangun tgk katil aku kat tengah2 bilik. Selerak...


sbb aku try cari Sly, tapi tak jumpe.

Kura-kura sebesar syiling 50 sen tu...


aku yakin, ni angkara snowy.

:-(


selama ni tak pernah-pernah snowy kacau sly..aku tatau kenape semalam sly jadi mangsa..

maybe mati di makan.






OH pujuk sebab de pelik aku beria-ria nangis sampai bengkak2 mata.



"dahlah, jangan la nangis..nanti kite cari Sly baru eh?...nak?...

abg beli Sly, tapi bukan kura-kura...penyu abg belikan...kite g PD, amik pasir...amik air laut..

buat depan rumah rosz eh? ok? ok?...haaa...da ade laut buatan. Takyah gi PD dah..."



fine. Buat kelakar time org tgh sedih.


but, i will mish u so much...my baby Sly.

No comments:

Post a Comment