Monday, July 4, 2011

satu daripada nya.

Ahad aku excuse kerja, Penat weh. Ahad aku rase mcm sejam. Tu pon masa di habiskan dgn duduk mengadap mak.



Rindu plak tak dgr de membebel2 kan?



So bwk de pergi bank, beli barang dapur sambil dengar perancangan2 dia. Aku malas mau betah, kang tak memasal kena sound lagi. Tu pon cair telinga masa dia ajak keluar gi beli barang.




"eh, kau pakai macamni aje ke?" --> sambil pandang seluar kotak2 pendek n baju the reds aku.



"haa'ah..yalah, takkan nak pakai baju kurung kot".



"tak senonoh! Tuka seluar kau ni, mcm pengkid..tak berkenan!!" --> ade ketegasan di situ.



"pengkid rambut panjang, hahahaha..hot okay".



"ok, mak pakai mcmni je boleh???" --> dengan baju batik ala2 hawai, kain batik. Standard la, baju rumah.



"wooooohhhh no mak..agak2 lah"



"dah kau nak sempoi sgt tadi, mak macam ni je lah"



hahaha, akhirnya aku tetap pakai seluar pendek.. mak jeling je.

Tapi tu lah, aku sambil memandu dan berangan. Mak kat sebelah, pot pet pot pet...


"nanti kan, kau kawin. Mak nak tempah langsir... pastu kan, mak ingat nak tambah depan... bla bla bla"...



SEJUK PERUT AKU.


aku diam aje, malas mau semak kepala.



Okay, da selesai. Aku relaks2 sambil bace novel.

baring2 then, mawar nor kol. Borak2. Alih2 duk guling2 borak atas katil. Kepala da ke bawah..anak buah aku masuk;


"makshu, abg wafi datang"



kelam kabut aku. Cishh..tgk2 ade 3 miskol. Terus kuar. Da kua, duk jalan2 la...masuk kawasan perumahan...sekali?

Tserempak dengan vios putih yg sedang nak pick up isteri tercinta de kot, x pasan.. hahaha..da tau rumah kat mane. Kan da kantoi?


OH duk gelak kan aku;



"tu, kekasih kesayangan kau..."


Abaikan, so lepak la makan2 bagai kat port biasa. Settle, lepak mamak. Borak2... pasal Imam Muda. Then da puas borak sambil kena ceramah free. Balik.



Lepastu, bye. Nanti aku update lagi.

Kecelaruan emosi plak.







*walhal duk mengedik survey2 flight tiket...poyo ea? saje aje la. buang tebiat, sbb kawan2 aku sume dapat flight tiket murah2... wooowow...nak gak cari*

No comments:

Post a Comment