Monday, July 18, 2011

Salam Sejahtera

Salam.


Mcm biasa, da Isnin balik. Dan lagi beberapa minggu seluruh umat Islam di dunia akan menyambut Ramadhan~


So far, Raffz sudah berada di pangkuan ku semula. Genap 2 bulan. Ape yg jadi, takyah aku cerita. Penat plak nak cerita start aku dapat pagi Jumaat tu.


Yg pastinya, main-main lagi kan? Kan da kena. So, ade 3 bulan warranty. Workmanship ok. Nice, cume bila da drive baru tau ape yg problem.


Its ok.


Puas hati sebab mcm baru kuar kedai. Alah, myvi je. Yg penting, this is my second car. Yg aku beli guna duit sendiri. Tak kisah la org kutuk ke ape, even datsun sekalipun kan? Ade sentimental value kot...



Alhamdulillah. Selesai masalah transport. Asik naik keta OH je. Sian org tua tu...

Now aku baru menyibuk2 kan diri main 'burung marah'. Seronok! Si OH la duk mgajar...hehehe...


Hujung minggu aku pon biasa-biasa. Sekadar melepak dan beristerirehat sahaje.


Ok. Tgh siap2kan kerja. Got to go~

see YA



2 comments:

  1. yelah nana..
    :(

    kita tak mampu nk beli keta besar2..tu je yg termampu.

    ReplyDelete