Monday, July 11, 2011

Bosan

Tiba-tiba rasa superbosan.
Ok, hujung minggu aku biasa-biasa. Lepak umah, ahad baru jumpe OH.

sebab de busy settlekan kenduri kat kampung. Ramai, siap ade ceramah agama kat umah. Request by atuk de. Aku tak dapat join...sebab, ramai sgt kaum kerabat de. Malu oh.

Then semalam de buat lawak gelabah yg buat aku rasa nak pukul je de. Motif dtg uma aku ala-ala pendekar. Mak aku pon heran tgk bakal menantu de yg bongsu ni..
Dah marah-marah aku kaw2.


Tiba-tiba;


"abg melawak je..hahaha tau cuak, tau takut!"


Yalah, takde ujung pangkal. Tahu2 nak marah. Fine, sebelum tu ade la aku tak jawab kol de. 17 missedcall.


Geram.

Ish. Lawak sepal!


Ape-ape pon..

STUDY, esok inteview bai!...Aku doakan de dapat ape yg de nak. If dapat, rezeki kami berdua lah tu. Insyaallah.

*haha, dapat interview johor+penang, If rezeki la...dapat aku belajar hidup tempat lain..eeeh..ade kena mengena ngn aku ke?*

No comments:

Post a Comment