Friday, July 1, 2011

Fai's Wedding + Baby Dhia

Okay, layan pic je dulu.



My new niece- Baby Dhia Zahra anak Sis Aisyah~

masa fai wedding ri tu. Hikss.. nice! Food pon sedap...

ini tuan tanah kedaus...opss..kedaung! Pic hari ni...yeahh..fine, size aku tidak merubah ape2.

Cabaran diambil lagi dan lagi dan lagi..

8 bulan untuk 10 kg?

boleh kah?


(baru aku tahu, kenapa mamat tu kutuk aku...im FAT. Alhamdulillah, tu makne nye OH pandai jaga aku dengan baik. Bagi makan pakai cukup, whatever la de tak romantik pon. Nama pon belom kawin, x kan sesuke hati nak pegang2 aku lak kan? Tak kisah pon de tak buat suprise2, bagi bunga/coklat bila merajuk and the best part is TAK PUJUK langsung. But im so happy with him. Happy yg real okay, bukan pura-pura.... hahaha. Loser nye jokes.)

aku kat opis lagi, agak penat la.

Ni tgh berfikir nak setting blog ni, tah ape2. Rimas+semak.

syok sendiri je aku ni. Lebih2 plak...Nak start edit blog la..


tata

No comments:

Post a Comment