Thursday, July 28, 2011

entry bergambar~

Salam Khamis.


Aku okay je walaupun menahan sakit perut da seminggu. Woohh..mcm pms, tapi x.

Mood happy beremosi~


HAHA. Gadis emo.

Hari ni aku cuba nak post entry bergambar.. Dun worry, tak banyak pon. Hehehe..kang muntah plak.

Lagi beberapa hari je nk menyambut Ramadhan kan? Dan lagi beberapa hari aku nak genap 3 tahun jadi anak yatim.


:-(


okay sambung balik. Hari tu aku post pasal SLY kan? Si kura-kura aku. Malas nk cite panjang. 'Bangkai' de telah dijumpai di luar rumah dekat ngn paip! Snowy yg main2 ngn de. Jahat gile. Siap tutup Sly dgn tgn de. Geram je, aku sebak terus gi kerja. Takmau tgk...

then 5 minit kemudian, kak ngah aku kol..


"weh, ape name arwah kura-kura kau ni?"


- sly.


"hahaha..bengong kau ni yana, Sly ko ni idop lah! Nasib mak x buang tau tak tadi. Angah suh mak amik air, letak de dalam ni. Terus laju kuar kepala tgn kaki n berenang2..haaa Angah da letak makanan. Kebulur agaknya"


- hahhh??? yeke? Yaayyyyyy!!!! bagi makan ngah..sian de. Snowy jahat!



gitu la alkesah~ Now de sudah ade partner RyU. Yeahh..kura-kura abg aku, si Gaban. Besar tak peramah. Now, da beberapa hari dgn aku. Dah ramah n boleh mesra. (nampak sgt abg aku just bg makan n tak melayan de)




sly yg suke membuta atas pokok! RyU menyorok plak.

sadis, baru terkial2 nak main 'burung marah'. Ok. Ketinggalan zaman.

Ok, aku amik pic curik. Tapi gegar, tgk ar OH. Duk ajar aku main angry bird tu. Susah la nak amik pic mamat ni. De ajar aku main game tu pon nak memarah. Sila abaikan muka ghairah yg tembam tu. Huuu.



ok, aku kat bengkel. Niat nak amik pic OH gak. Still x dapat. Ngeh2..de marah;


"kau ni asik amik gambar je"


uwekkkk! haha.



dan, aku nak sgt berambut pendek mcm ni. Zaman-zaman muda belia remaja gitu. Tahun 2008 ni. Aishh.. rindu time tu.


rambut mcm ni..haha..teringin.


Okay, pic ni kat Istana Negara. Kenangan paling mahal yg aku lalui.Hahaha..hari pelantikan Menteri-Menteri ye... tu belakang baju itam tu. Menteri/T.Menteri tau noks.


Kualiti pic tak memuaskan...almaklum. kamera tuk kaduk dulu-dulu.



ok la..tah ape2 plak entry. Hihihi.


Yang pastinya...



*ehem*


batuk lelaju sambil juling mata.


si kacak bergaya Ferry

No comments:

Post a Comment