Tuesday, July 12, 2011

Cuaca dan pemakanan

Aku tak sedap badan hari ni, tatau la mata aku rosak atau pon ape.
Aku rasa dr semalam putrajaya mcm jerebu je.

And now kepala sakit, tekak perit n hingus meleleh2.


Tgh hari tadi, lunch dengan OH. De abes interview terus ajak aku lunch kat Alamanda.
Aku girang la, cuz 1st utk tahun ni. Lunch sesame masa waktu bekerja.

Sampai2 Alamanda, terus masuk BK. Makan-makan x sampai 15 minit terus ajak balik.

Hadei, memang de cepat rimas. Kalau jalan-jalan kat Mall..

Sekarang ni aku tatau kenapa, aku kuat sangat makan. Sentiasa nak kunyah2...totally berat aku adalah 68kg.

68kg, dan lemak-lemak di perut sedang menepu. Kembang je. Fuhhh..pemalas nak bersukan. Kalau da asek makan nasi. Tang mane kau nak kurangkan berat?

Yg si OH asek nak melantak nasi minang, nasi beriani, nasi goreng...mesti ade ayam! Kalau aku tak makan, de bising2. Dah camno?

Air nescafe.

Nak kurus? fine, takyah kurus. Tapi mampu kah aku capai target 58kg? dalam masa 8 bulan?....
Ni girdle pon aku tak pakai. Sahla terbarai lemak2...





*tolong ek, mulai esok...please roses...pleaseeee...im beggin!* -- aku ingatkan diri sendiri,

No comments:

Post a Comment