Saturday, July 2, 2011

Al-Fatihah

Al-Fatihah buat keluarga Arwah Abg Aziz a.k.a driver kepada Tan Sri TKSU yg meninggal pagi tadi.



Neway, sedih jugak sebab tetiba je. Aku tatau plak Abg Aziz ni sakit. Cuz since OH antar aku gi kerja, de selalu ade kat pintu depan ofis aku.


Selalu tegur aku.




Dan, de gak la manusia yg banyak bantu aku masa aku takde kereta dulu. Pergi kerja, de jemput. Sama ada kat kuarters ofis ataupon kat rumah abg long aku kat bangi. Balik kerja pon de yg hantar.


Kadang-kadang aku terlewat bangun. De dah sms aku cakap de dah sampai kat depan rumah, siap boleh tunggu aku bersiap lagi. Baik kan? Lau org lain, sah kena maki. Tapi sebab de faham keadaan kerja.



Eh, series la. Sedih sgt...



Semoga Arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yg beriman. Amin.

No comments:

Post a Comment