Monday, June 27, 2011

Wedding?

Yep,


Memandangkan bila da bertunang ni. Org akan duk tanya. Bila majlis.

Bila nak makan nasi minyak, bila nak berdua. Bila nak... bilaaa... dan bila....


jawapan aku sgt simple n mudah.


Ade rezeki lebih+jodoh, Insyaallah.


Btw, nak buat majlis ni. Aku rasa tak la sesusah mane, sebab jenis aku ni mang suka pikir senang. Yg tak senangnya, KOS.


So bila ade KOS, sonang la jalan cito eh.

Dan aku nye style takde la nak buat benda simple jadi complicated. As long as da tau sape katering, sape mak andam, ape benda nak bagi kat tetamu. Khemah mane nak cari. Kad kawin buat kat mane. Hantaran bagai. Settle.



Yg penting D-U-I-T.


skang ni duet aku belum cukup, haha..bila family tanye. Aku sengih2 aje, nasib family sempoi n faham.



So buat yg tertanya2 tu, begini la nasib. Hiks....



*Aku taknak dah menyusahkan mak, semua mak..aku da x sampai hati if wedding aku..mak yg berhabis. If aku takde duit, aku rela je buat kenduri n nikah aje. So tak yah pening2 kepala....kadang-kadang aku dgr gak mulut2 org ni duk cakap, kahwin tu sekali seumur hidup..abes tu? If da tak mampu?...tapi for me, yg penting adalah ijab kabul..mean NIKAH...ade duet lebih, terpulang lah pada individu tu tersendiri nak wat majlis nya mcm mane kan?...yg penting bukan untuk bermegah2...so takyah nak pertikaikan majlis seseorang tu..kecik ke besar ke..haihhhhh...(bukan senang nak puaskan hati semua org, kalau wedding tu buat nak puaskan org lain hakikatnya kau sakit sendiri, dah ape pekdahnya kan?last2 kau sorg gak yg tanggung. Dorg konyang n sedap nak bagi komen jekkk) *

2 comments: