Wednesday, June 29, 2011

Rabu Yg Sepi

Yeah, kejap dah rabu balik. So today takde ape pon yg aku nak cite di samping tugas kerja aku yg hampir sama everyday.



superbusy. *ah mcm kau sorg je busy*


Aku mcm nak cite ttg dugaan. Lately, i guess bukan lately. Dua bulan ni hidup aku teramat la mcm teruji sgt2. Lepas satu, satu masalah besar dtg. Aku? Like usual, buat bodoh. Buat sepal aje.



Kepala otak aku? Serabut.



Wohh, paling teruji. Aku habis kerja jam 7.30 mlm semalam, OH amik. Fine la, mcm memekak2 sikit. Hati aku rasa mcm sumting. Yes! Tayar keta pancit, mean pancit takleh PAM yg kena TUKAR sebiji tayar tu. Tau, tunggu de tukar tayar dalam 9.30 mlm baru balik. Uhhh..penat+lapar.


Before ni de jemput aku dengan si kancilution tu, dan-dan rosak plak... Dengan kos RM1800.. maka.. hold dulu.


Dan si Raffz, belum siap lagi. Aku nak hangin pon mcm da naik menyampah. Gila lama plak, sebulan lebih. Masuk july ni ha da nak 2 bulan. Oiiii...


Tu satu, lepas tu isu kereta aku lagi.


Tp untuk masalah ni, aku lebih biasa untuk duduk diam. Relaks, kemudian settlekan.

Dan pagi tadi mak aku bgtau sesuatu. OMG.



another bala.



dan aku skang? Mengadap blog sambil BW, hahaha..kesah la. Tak mati sangat la dengan problem2 tu. Semak tetap semak, cool tetap cool. Bila fikir2 balik, banyak benda nak di settle kan. Maka, begini la adanya aku.



*aku mcm biasa duk ulang2 lagu yg sama, baru dapat tadi. HANYA PADAMU by Qiara*



jiwang ea? ala, kasi can la..

2 comments:

  1. byk betol dugaan...

    tp kadang2 dugaan tu la manis utk dikenang :)

    ReplyDelete
  2. hi adik~ thanks drop komen.

    iyelah..terlalu byk la..masa belum tunang, xde ape2 plak..

    ReplyDelete