Friday, June 17, 2011





I hate You, You hate I
Why You love me?

I hate everything about you,
Why do I love you...






Alkisahnya aku masih di pejabat macam biasa, cuma aku tak pasti sampai bila. Kadang-kadang aku fikirkan, kenapa kerja aku camni. Aku rasa lau dah kawin, sorry la boss.. mang tak boleh. Tahu tak betapa penat nya ulang alik everyday Seremban - Putrajaya - Seremban ni? Bos aku ni, family de tak bising ke? Wife tak kisah ke? Dah bpuluh2 tahun hidup mcmni?.... yg pelik tu, sakit2 pon sanggup datang kerja. Sampai wife sendiri mengadu kat aku. Haih..aku taknak nanti kalau dah kawin and ada anak (Insyaallah), aku taknak abaikan tanggungjawab aku. Yalah emak bekerja sampai tak jenguk anak. Kang anak x kenal emaknya kang...haha terjauh berfikir. Itu harus. Serious... makin hari aku perasaan kerja aku makin teruk. Sampai family aku dah memekak2...tapi yg paling pelik bila org pertikaikan aku TAKDE KERJA. Hehehe..its ok, mulut org kan? selagi tak puas nak mengata-buatcerita-fitnah selagi tulah nak mencerca je. Silap2 da lepak dalam liang lahad, mulut tu kalau boleh bukak n bersuara mesti masih tak henti2 nak bercakap pasal org.



"eh apesal muka u mcm penat n merah padam rosz? u sakit ke?"



bos ni tanye soalan ke ape ni?....

takpe sy jawab meh...


dengan tenang...


"sy penat..sgt penat..."


Terus bos diam. Hahaha jujur kan, ala lagi pon aku da anggap de mcm bapak aku. Tapi ikot time la...jgn main langgar, time serious. seriouslah...time nak gaduh, gaduh..but still berpada cuz de tetap bos n org tua.


Oh ya, aku cukup hangin nak-nak bila da penat ni. Punya la berlambak sms aku sent, satu pon tak reply. Urghh..aku just nak bagitau what time yg de kena pick up. Adoi, susah la ade OH mcm xde perasaan ni. Aku tahu la tgh tengok MAHARAJA LAWAK atleast inform la ha...seb baik OH, lau bopren...siap la, terus cari lainnn je.


# T_T


Ni satu hal lagi, yang maxis kerjanya nak makan duet aku apehal? Everytime aku topup, habis semua! Peliklah, aku jarang guna fon..damn. Everyday aku kena topup and itu gak de nak habiskan duet aku. Btw, aku pon x guna internet bagai. Pesal eh?...gila?...Dan terus buat aku nak pakai bil balik. Cuz ingatkan leh cut cost. Cishhh!


Ok, aku dah lama tak online FB. Sebab? aku berpuasa and aku totally bosan, aku update pon letak status cam bangang2 and selalu plak tu update status sampai naik jelak. Takde mood la mau online, nak2 plak ade plak yg loser dalam FB aku tu. Uhhh...nanti la aku cuba online....




hahaha..sorry entry cam tah apa2... ngantuk dah



(haa..baru OH kol, igtkan tak reti2)


oklah, mau siapkan kerja dengan tenang....Nite.





ESUK KOJE LAH...SELAMAT MENGUMPUL UANG WAHAI ROSES!

No comments:

Post a Comment