Monday, June 27, 2011

Isnin yang mendung

Aku xleh tido malam tadi, tah apesal tah. Dah lalok2, aku mcm sedar yg aku bangun tengah mlm sapu minyak kapak kat kepala...


Pening.

Dahla PMS, semalam kenduri umah Fai.


Aku sedap je ceduk lauk paceri nenas.

Ngap..dengan penuh kesedapan.... 2 jam kemudian, perut sakit gila. Haaa..rasa kan!


Aku x ingat...

Lepak ngn Im n Fizah, sekali lagi aku pecah perut ketawa.



dan buat kami terfikir balik, ape motif dulu2 ponteng, pastu dua minggu tak datang exam pertengahan tahun.


sampai cikgu zaidi (guru disiplin) cakap kat kami ;


"kamu berlima ni, saya rasa macam nak letak je dekat tengah jalan. Bagi lori langgar, mati"




urgh...

semua Im, mastermind!





*ehmm..entry tak bermotif, hakikatnya..perut sakit> senguguttts*

No comments:

Post a Comment