Tuesday, June 28, 2011

Harry Potter

Aku masih di office, sambil buat kerja. Sambil layan balik semua cite harry potter dari 1st.

Amik mood kan,

walhal transformers nak kuar dah.


Then banyak la cite yg best serta mampu merabakkan poket. Poket....errr..poket de lah. Padan muka.


Dan hari ini supposedly hari ke-3 aku P. Tapi sengugut makin teruk, pagi tadi aku berjaya memuntahkan diri. Apehal lahhh kan?


So mood pon mcm tak tentu arah. Bernasib baik skang de pon da cool. Fuhhhh lega hati aku.


and now, tengah tengok jam. Jam bape aku nak balik ni? Sudah2 la OT sampai 80 jam plus-plus. Banyak2 OT pon bukan buat aku happy. Blurghhhh...



Oh ya, masalah berat aku sudah berjaya diselesaikan. Dengan hanya 1 panggilan je. Yesh..tenang sikit.



Masalah kedua akan timbul menjelang 24 Ogos 2011. OmG.


dan masalah yg tak sudah2, raffz bila nak siap ni? Aku da polak tumpang org, oh fine la..bukan sesape pon. My fiance gak, tapi aku kesian tgk de..kos makin tinggi bile berulang alik banyak kali... hakikatnye de langsung tak kesah.



*aku tak sampai hati la noks.



dan ..... sudah2 lah buat aku sedih. Aku penat nih.



(ni yg emosi tetiba nak menjerit2 nape, tujuan nak cepatkan proses jalan kerja. Aduiyai..susahla, mentang2 kuli batak je....)

No comments:

Post a Comment