Wednesday, June 22, 2011

Mesmerize - my bff

Okay, Rabu yang busy.




Ni cite last sunday. So aku telah pon di ajak date oleh Cik Fai untuk deting2 sempena lagi seminggu de nak menamatkan zaman bujangnya (tis sunday). Bukan aku berdua, but my group.




Im, Su n Fizah.




Sedihnya, Cik Fizah tak dapat join cuz shift kerja nya yg membuatkan de x leh nk join. Nurse swasta...hahaha.. gelak sebab itu memang cita2 de ok. Tak kisahlah, yang penting kerja n halal. Berbakti noks. Kau sanggup nak layan kerenah org?




Then, jam 12pm kuar. Su amik aku kat umah, memandangkan kami jiran sebelum kelahiran kami lagi.




Amik Fai, then terus ke Seremban Parade. Why Seremban Parade? Situ privacy sikit and tak ramai manusia polak.





Jumpe Im kat situ, borak2...pusing2.. gosip2 dulu... (okay, bukan gosip..share2 cite je..lame kot tak lepak..and tak jumpe....tak silap aku, lam blog ni pon aku kurang mentioned psl team aku ni kan...yalah memasing sambung belajar)




aku plak abis2 belajar terus masuk kerja. Seawal 21 tahun plak...




Da pusing2 SP, terus ke AnW. Yihhaa...org nak kawen yg belanja. Masa tu da diskus da, nak karaoke plak...so makan+borak2...



our foooddd...nyummy..aku cam biasa la, coney dog!


haha, dari kiri...si tembam, su, fai n im.



kami~


then da kenyang, sambung melalak di Ruby selama 3 jam.


hihihi..ade pic, later lah k?



*bb punye memory card sudah korup!*




xoxo!




nak samsung galaxy 2! --------- ok, xyah nak membazir sgt lah! saving! kau ingat sikit.....

No comments:

Post a Comment