Friday, June 24, 2011

masih...

Yay. Jumaat.


Dulu mungkin aku seronok bila hari Jumaat, now? Weehh sabtu n ahad kena kerja.

Tapi untuk aku, ahad aku mungkin akan excuse, jangan kejam sangat la. Mentang2 aku tak kawin n takde perasaan berkawin.


abestu? takmau da campur adik badek, la ni da langsung x berborak ngn mak. Sudahnya malam aku balik, pepagi da kua uma. Jumpe pon tak. Harap sabtu n ahad, la ni kena kerja.



tacing mak aku la nanti...




Btw, aku frust sebab tak dapat tgk JEP!

Final Maharaja Lawak oh.


Sepah n Nabil!!






dah, x yah nak suka sangat. Ni cite nya aku dok godek2 FB. Terr delete banyak benda.. neway nak setting privacy. Terbuat menda lain plak.



takpela, fefeeling single. Keji!

and now, mahu buat kerja.



-kerja leh siap awal, tapi bos cakap nk buat santai2......-






*jangan ingat aku takut mat, serious...jgn salah anggap. aku bukan pengecut mcm kau*

No comments:

Post a Comment