Tuesday, June 14, 2011

Masih dalam renovation

Sangat poyo!

bukan renovate la, aku duk buang2 entry lame.


hahaha.



semalam aku sangat TERMENGIDAM nasi beriani yg dulu-dulu aku makan.

Masa tu aku darjah 5-6 kot. Arwah abah selalu akan belanja nasi beriani satu rumah. Haa kau makan la. Nasi beriani tu supersedap!


Ayam tu ditimbunkan dalam nasi. Ayam sambal, tapi rasa de...fuhhh..aku tatau nak cakap cmne.

Dulu2 RM4.50 harga sepinggan. Serve with kuah dalca.


And tapak lamanya adalah kat belakang the store baru seremban, alaa kat jirat cina tu. Hihihi..sane memang banyak tempat sedap2.. Nasi Ayam, Sup Ayam...sume leh cari situ.




So memandangkan tapak tu da xde lagi. Aku duk la search2 mane lah tau leh makan lagi nasi beriani jirat cina tu (pandai2 aku letak name).


sekali! Yeahhh..aku roger Ejat (member tusyen aku)...de cakap, nasi beriani tu da pindah kat Benteng....yahhuuu..yelah, mesti ejat tau cuz family de dulu pon meniaga kat jirat cina tu..and now da ditukarkan ke bentang (berdekatan KFC)...



terus2 sms OH, cite sedih. Cakap mengidam nak makan nasi beriani yang arwah abah beli.

de mang x suka sgt lepak2 benteng..poning katanya...tapi semalam...de terus bawak.




Suka hati ai! bukan senang okeh de nak layan aku mcm princess! Payah!...

so makan dengan senang hati. And siap berkira2 nak makan hari ni lagi kat benteng, tapi gerai lain plak.



*situ mang banyak gerai yg sedap2*


Hari ni puasa.. tapi kena stayback. Hukss...boleh aku tak bawak duit pon! sebab puasa+tak bajet kena stay... huwaaa..takpe mak balas masa bos mak kursus sebulan nanti! Mak cuti sebulan!!!


haha..gurau je..takpe2..da abes kerja leh makan je..Bentang tu tutup jam 1am x silap.

No comments:

Post a Comment