Thursday, April 1, 2010

1 April 2010

Ingat 1 April- otak korg mesti April Fool. Btw, aku xde nk kenakan org mase april fool. Bukan cagho den la yo.
Sbb aku pnah terkena, teruk. Tahun 2006, agak mcm bodoh+bangang lah. Aku siap menanggis2 ok. Shit! *tibe2...
Tapi utk org yg m'april foolkan aku telah di fool balik, ape yg de foolkan aku tu. Kena balik kat dia n life de. See?
Aku nak duk diam n senyap2, sbb aku nye gigi sangat saket. Aku puasa hari ni, so afdal lah aku bdiam diri. Kang banyak bunyi, tambah dosa plak lagi.
Lagipun aku rase tak seronok. Mungkin gigi sakit buat aku rase tak happy kot.
*kes member aku x settle2 lagi, ditambah dgn si batu api. Sudah2lah, apesal lah korg ni jd mcmni. Lau taknak 'budak kecik' tu. Bak sini lah aku jage, budak tu da besar. Baru skang ko nak ungkit2. Yg batu2 api ni apehal? batu api tu pon pna ganggu life aku gak tu. wtf? hakikatnye de sakit hati, xleh tgk org len happy+bahagia. Cukup2 lah...ni tah ape la cite yg ko duk jaja kat org laen pasal semua org. Nauzubillah....*

No comments:

Post a Comment