Wednesday, April 28, 2010

gemok

Kucing aku- si gemok tu.
Ok baru balik dr klinik. 3 hari di sane. Sian de, leher nye dijahit akibat? luka terkoyak besar ok belakang leher de. Ternganga...kakak aku terus bwk g klinik. kat 3 ratus bayar.
Sian de, anjing dah geget de. Sedih ati aku, dah la gemok. Jalan slow2 je.
Bertambah merisaukan, mane je org pergi. De mengekor kat belakang. Syahdu..aku risau. Depan uma da jalan utama.
Mcm semalam, my mom antar ank buah p mengaji. Sekali toleh2, de ikot mak aku. Ah fine, balik tu mak aku dukung de. Yelah, baru nk sihat kan.
Tibe, de boleh pergi balik kat tempat ank2 buah aku mengaji. De duk mengiau kat situ, tunggu ank2 buah aku.. nak balik same. Hurmmm...gemok2!
Aku nak kuar, terus de nak ikot naek kereta.. sian de. Terus aku kunci pintu, tak bagi de kuar.
Ni yg baru lahir hr tu da besar. Tapi ade sekor baby baru, kakak aku jmpe tepi longkang. Seb baek si tompok nk susukan ank angkat baru de tu. See? kucing pon tahu sygkan ank de k. Walaupun anak angkat je.
Aku cukup sygkan kucing2 aku. Dats y aku bleh meroyan bile nampak ade sorg budak tu duk sepak kucing ni kat foodcourt precint9, putrajaya. Mase tu aku duk bg kucing tu makan, budak tu datang sepak tangan aku n kucing tu. Berguling2 ok...aku dah menyirap. Yg mak budak ni suke plak hati nye tgk anak setan de buat mcmtu.
Aku tegur budak tu baik2, tapi silap. De mencebik. De kejar kucing tu n pijak ekor de. And sepak lagi. Terus aku menjerit kat situ...ok, bukan sekali..dan banyak kali. Sampi kucing tu da mengiau kuat2... mak pak de gelak. WTF?
"ni anak syaitan sape ni? baek amik ank ko sebelum ank ko plak aku pijak2..kecik2 da mcm iblis gamaknye, mak bapak tak berajar ke???"
haaa..kan mulut aku terus jd celupar.
pe kejadah haram ko suke anak ko pukul haiwan bodoh?
aku mang sensitif, masa tu mata aku stok da berair. Sumpah marah...kecikkkkk aku pandang budak tu. Tak silap aku lam darjah 3. Siap cebik aku tu...wah wah...kecik2 da gangster.
yang penting, aku sempat tekel kaki budak tu kasi tergolek. Wahahaha- evil laugh.

No comments:

Post a Comment