Monday, April 5, 2010

masih mood moody

Hell yeah. (ape nk jadi ni..ish ish ish)

aku balik dgn semangat baru. Tiba2?
di rumah takde buat aktiviti ape selain aku borak2 ngn angah aku n mak.
aku dgr de dpt bonus. Hoo-bukan maen besar almari solek lam bilik tu..punye sedap tilam de. *jeles*

duk tgk si comel tu. Btw sekor mati cuz mak de tak nampak kot anak de di ceruk2 bwh katil.. *nampk sgt bwh katil bersepah*
T_T

si gemok putih sibuk tido ngn aku, patut la aku rase kaki aku mcm dihimpit. Dahla berat.. Haishh...

basuh2 baju. sidai2 baju, kemas bilik yg da bsepah. laptop atas katil, gitar atas katil..silap2 takme lagi almari baju aku pon duk atas katil.

Then aku n budak2 ni g tgk our new 'ank buah' yeayy! i'm happy for her. My bestfren...(aku mang tunggu2 kelahiran ank ko ni tau..smpi termimpi2...)

Congrats and welcome to the world Nur Esha Fasya binti Izwan Anuar. (btul ke ejaan name baby tu ea?)

tu la, mase bercinta asek bgaduh n ejek bf/suami sendiri. hahaha...sebijik muka laki ko~

sudah hampir dua tahun xde pegang baby. Oh ye, bulan 5 nanti aku dapat anak buah yg ke-13. Yeayyy...best2, kat uma ade baby. Suka.

macam biasa, kuar ngn other half. Tgk wayang...clash of the titans. Best! hehe..terus otak teringat percy's jackson.

dan utk pertama kali, other bagi aku benda ni. Sbb dr mula kwn de da ckp..

"ee, aku xkan bagi tau teddy2 bear ni..benda lain takpe..aku tak kesah sgt, tp lau benda ni..takde la..lgpon ko da tua.."

ok. cumel. Bak kate dia..."benda biase2 je, tp sebabkan Liverpool tu..tu yg beli..lau tak, takde maknanye..."

terus rase, eleh..beli gak kan? Bg aku, de bagi batu ke ape ke. Yg penting de ikhlas...hehehe...sentimental value tu kan?

Oh. Aku tgh rasa mcm kurang best..sbb terasa di ganggu. Diganggu dr segi mental+emosi.. rasa jengkel.

Ape aku buat, ade je yg tegur. Itu adalah life saya, ape yg saya makan. Duit saya, sy sms n call sape2..saya pakai tshirt ape2 pon, rambut serabai ke...saya kua jumpe bf ke, nape kau nak kesah bodoh?
Tu la, manusia ni susah kita nak paham hati kan. Sebab tu aku btindak dgn berdiam kan diri lagi terbaek, Tpi org tetap tak senang kan?
Aku puasa ni.
Blah. Blah. Blahhhhh!
*tolong jangan buat muka boleh? ....

No comments:

Post a Comment