Wednesday, April 21, 2010

Wedding Sis Aishah & Abg Shah

10 April 2010 (Sabtu)

Selepas dinikahkan. Amin

(aku tak sempat tgk sesi DIA mewalikan sis aishah. Aku da pecut 140kmj kat highway nak sampai ke Lubok Cina, lewat 10 minit je.)

terjah bilik (mang aku n lenlain lepak bilik pengantin je)

HANTARAN DR LELAKI ke PIHAK PEREMPUAN

oh..smart & simple (aku x mampu utk beli sendiri jam ni)

make up

gelang tangan (sumpah rock gile gelang tu..funky..tp cantik!) dan duet (cek)

wangian~

baru siap- tunggu pihak lelaki siap *eh eh..handbeg aku ade lam pic ni..semak!

Berarak..comel sgt!

Bersanding.

eeehh..aku zoom, aku nampak orang ini. Apekah?? hahaha..gatal!!! (my other half)


ok..muke2 petugas khas secara tidak langsung. Lapar ok~

Haa..mcm biasa, mang takde gambar bersama pengantin. Da kepanasan + kePMS an aku. Aku jadi cam semak2. Hehehe..

Belah laki, aku buat next entry k? Malas.

*aku demam!!!!! sian aku... T_T

No comments:

Post a Comment