Saturday, April 17, 2010

LOve LoVe Love

aku teringat 2 tahun lalu,

aku mengadap muka si mawa..mase tu aku baru kenal2 ngn geng the talkative ni.

de ckp. De pandai buat asap rokok bentuk LOVE.


aku percaya bodoh2.
siap dtg duk depan aku.

de smoking. Sedut asap then de kuar kan...aku betul2 punye fokus, konon nk tgk LOVE la kan?

ok..
aku cover cun. Sbb mawa sgt kiut.
tgk je la.

apedaaaa...de hembus asap siap cakap LOFF LOFF LOFF LOFF!
kejadahnye bentuk love!

sume gelakkan aku.

hell tol, tu kenangan lame. Aku akan rindu sume2 tu.

DAH DAH DAH!

berbalik kes hari ini. Aku bekerja, aku happy.
tapi aku rase mcm penat sbb nnti aku akan drive ke JB.

tapi...tadi aku dah makan nasi lemak. Semalam pon. Wahhhh muat ke baju nak pakai esok?????

baju kebaya dr Bandung yg Mama bagi, adalah 100% hancus. Sedih =(
apela. Tahu la aku besar..tapi jgn la buat baju aku mcm baju kurung bersize XL.

Sedih.
baju tu cantik tau tak. Aku simpan 2 tahun baju tu.
mak n angah sgt bising.

sebab baju tu hancur. Wehh..kebaya, tapi mcm baju kurung.
Seb baek yg angah belikan aku tak buat lg. Skang ni aku bakal menangis lihat lagi sepasang!

Pasni antar la kat angah punye tailor tu. Hurmm..kua duet lebih sket takpe, yg penting puas hati.

Urghh..

nasi lemak breakfast @ office.

No comments:

Post a Comment