Monday, April 12, 2010

Farewell Tuk Ta~

Majlis-

Boleh x malas nk cite. Layan pic je ea?

sedap

haih.

datuk memberikan sepatah dua kata

sedih je.



doa makan.

pose la kan? sambil makan. Sedap.

Ni plak sesudahnya kenyang. camwhore ok! :-P

again

mcm2 peel.. Officer2 muda bersama SUPE. hahaha..

terserlah muka kenyang....

En. Danial, officer baru. Sebulan je kat sini. Tapi de dapat tuka tempat lain plak

(pic kat pas de adalah sgt hensem. Sungguh korea)

Encik Hisham yg tiba2 nak ajak bergambar. Tak nampak ke muka aku tgh serabut nak g kua time lunch?

Btw, aku nak mix kan sume. Pic wedding n weekend aku. Pehh..sosak napeh..takpe2..aku buat entry laen la k.

Datuk da pencen, sunyi la opis aku. Takde da suare de menyakat2...takde da BAHAGIA. Sahabat baik...*ayat feveret de*

gonna mish u datuk...

1 comment:

  1. rosz...
    ape perasaan anda? when my ex bos da retire?? hepi kan...
    erhm...if i still kat Bhg Kabinet,
    i lah org yg pertama gumbira...
    tapi tgk rosz gembira je...
    hurm...ramai kan staff/ofiser bar
    okey tak life ofis skrg?
    hope...sumenye ceria selalu...

    ReplyDelete