Saturday, December 12, 2009

Thanks 4 da bufday wishes

Thanks semua yg wish-
Ye, mlm td balik dr dating with the boyfie. Aku balik cepat2... Oh, da jam 12.20am.
So rushing smpai tak sedar yg aku da LANGGAR LAMPU ISYARAT MERAH.
dgn muka selamba pasang lagu 'its must have been love' tak pasan radiocar follow dr belakang n terus block aku betul2 depan rumah.
Ape yg berlaku?
malas nak cite. Mintak lesen & IC.. alasan bagus "kelam kabut nak balik sebab da lewat".
siap wish 'happy birthday' lagi kat aku. Tapi bersapau gak la melayan 2 ekor polis tu kan. Aku xde lesen, p aku tipu de kate lupe letak mane sbb gelabah baru balik dr keja.
tp mang kelakar..malas mau tulis panjang2. Kenangan manis sempena bufday aku lah tu.
Tapi harap2 hari ni takde sape yg akan MUSNAHkan MOOD aku mcm semalam.
tapi aku tetap bengang sampai MATI!
peringatan pada semua *jangan trust org terlalu tinggi. yg kena nnti diri kite sendiri. aku akui aku sakit. tapi wut to do kan?lumrah hidup*

No comments:

Post a Comment