Monday, December 14, 2009

bosan

pertama kali nye aku nak cakap bosan.


dahla sejuk. kerja pagi td je ade. after lunch da bersapau, Nak layan FB pon asek blocked je.

Tapi td, aku duk belek2 FB & Pic kawan FB aku. Cam biase terJUMPA plak FB sorg ni. Org yg same.


Kenangan terus lalu kat otak aku. Sarcastic kejap. Sorg lelaki penah menjadi rakan karib seperjuangan.
cmne aku leh ade kwn bek cmtu?

aku x salah de pon x salah.


haih..terus rase GELI.
BENCI.
SAKET HATI.


weh, kenape kau kwn ngn aku dulu ha????
dan kenape tibe2 kau ckp kau kena lupakan aku ha????
kenape kau ckp kau sakit bile kwn ngn aku????
kenape dan kenape mase last kau jmpe aku kau gosok2 kepala aku
mcm aku ni adik2 kau????
Pastu bila kau blah, apesal kau down n kau ckp benda bodoh????


itu namenye aku pon confused ngn relationship tu.
nak kate bf/gf. Still AKU KAU,
nak kate kwn baek. Da lebih dar kwn baek.


lau kau rase nak panggil aku b*bi, ko men sedap rase panggil.
kite da close gila n bgurau pon bertumbuk2.


tapi sampai hari ni kau tak jelaskan keadaan sebenarnye.
buat aku tertanye2 dan benci bile tgk muka kau.

lately ni makin selalu terserempak.
SELALU.


buat jiwa aku KACAU plak.


*sorry bukan kacau tu sebab terFALLING in LOVE.

tapi semak memikirkan.
Kau dulu sentiasa call aku,
sentiasa sms aku NON-STOP melainkan kau da tido.
kau sentiasa nak berborak ngn aku kat YM.
sentiasa nak lepak dgn aku kat mamak tgk game LIVERPOOL.
sentiasa ade benda yang kau nak bagitahu.


aku simpan lagi perfume tuh weh...
aku igt lagi lagu 10:04 tu.
aku igt lagi lagu 'Hey There Delilah' tu.


dan td aku tgk status kau, masih mcm dulu. KASAR.
memaki hamun, MENCARUT2.
Dan aku pelik, kenapa n mengapa aku berkawan dgn kau.

oh penat otak pikir.
dahla.

puasa ni, kang the boyfie igt aku mencurang duk igt laki len.

No comments:

Post a Comment