Tuesday, December 1, 2009

december

this is my december...ok, december again.
mood december,tentunya kurang.
hari ni lg lah kurang. Apesal org suke sebuk sgt psl hal badan aku? Ok, aku gemok dah korg susah ke?
aku tak cntik? peduli ape kan?... x yah la nk myibuk.
aku bukan nk emo hari ni, tp aku semak ngn org mcmni.. g mati lah-
bek aku layan blog2 owner sugie lg best. Dr layan org yg takde semak.
patutnye pagi tadi aku happy, sudahnye haram!
so aku da dpt ape yg aku nak kat MPH td. Abes duet pon abeslah, asal puas hati.
esok tunggu parcel dr KL! yeayyy...hadiah tuk diri sendiri *menyedapkan hati*, pon terbang wang ringgit gak. P takpelah, demi mengumbirakan hati yg dirundum sepi+sedih ni.
mak aku takde seminggu. Kat kg..
bosan. takde org nk borak.
xkan nk bckp ngn oopet+tamtih lak kan?
tapi aku tetap nk kate DAMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!
s*al tol, apesal aku ALWAYS bg peluang kat org len tuk take advantage kat aku????

No comments:

Post a Comment