Tuesday, December 29, 2009

sedih ke kecewa ke?

selasa.
semalam berbuka di windmill-ciken chop. Lazat.
takde ape yg berlaku selepas itu.
beli dinner tuk anak2 buah.
jam 9.20mlm da terlelap. Sian wafi, aku x reply msg de.
aku da terbongkang. Penat gamaknye, ngn jeans+shirt.
jam 11.40pm aku terjaga, basuh muka. Tuka baju+minum air masak 2 gelas (rutin harian). Check phone, balas msg dr Ifzanor (cik mawar ku)
tido balik. Otak penat.. 2 minggu tido aku terganggu, setiap malam aku akan bangun. Pergi bilik belakang. Lepak jap, tido balik. EVERYDAY ok. Otak sakit.. sakit mengenangkan sesuatu. Sumpah tak leh terima.
tapi abaikan la. Lagi 3 hari.. aku nak mulakan hidup baru.. cukup2lah aku lalui dua tahun yg SAKIT buat aku. Hidup dlm kesedihan+down..nak2 plak tahun 2009 ni, aku da banyak rosakkan hidup aku. Aku hampir musnah kan kerjaya aku sebab???...
yg gembiranya tak banyak. Salah satunye- Wafi. De & family aku je buat aku happy..
so aku nak tinggalkan 2009 ni, jengah 2010. Moga2 2010 banyak ubah kehidupan aku... aku da berazam mase 18/12/2009. Nak berubah ke arah kebaikan... biarlah ape yg aku buat lepas2 tu jd kenangan pahit. Mane2 yg buruk, aku jadikan sebagai tauladan..
Aku nak jadi kuat, aku taknak jd org yg lemah. Taknak jadi bodoh! aku da terlalu bagi muka, da terlalu baek n diam. Diam bile org buat aku...aku hanye mampu DIAM + PENDAM, bile dah terlalu sakit dan tak boleh nak menampung beban. AKu lepaskan kat org yg aku syg...padahal dorg sume tak bersalah.
Kali ni aku kena EGO.
Tegas.
Bersuara.
yeayyyyyyyyyyyyyyyy!! tibe2.
haha..semangat plak kan? haih, takde la lemah mane. Tp aku suke biakan org take advantage kat aku.. pastu suke plak layan org yg da buat tahik ngn aku..pastu aku lg mau layan dgn baik..menda tah~ berong je.. lurus+bodoh plak.
balik mau lepak ngn amoi-Kim..da 2 hari de cancelkan lepak...haaaa..hari ni de ajak lepak..see ya

No comments:

Post a Comment