Monday, December 7, 2009

sunday the great day

6th Dec 2009-Pets Day Out at Jaya One, PJ.
The boyfie ajak pergi tgk pets ngn sis de sekali. Aku super over excited bla bla bla- dgn harapan lah kan?
Aku kan suke haiwan, wutever la. Sedangkan baby cencorot pon aku leh kate anak memerang. Sgt bodoh- yeaah..dats me.
Lipas lemas pon aku selamatkan-always
Tikus kne peluk ngn kucing2 aku, aku p selamatkan. GILA-
so, sesuai ngn jiwa aku la tempat2 ni. Heyy-shepherd. Seb ko xleh dipegang, lau tak. Lame da aku gosok2 kepala. Comel doh!
Aku kat situ gak aku nk gila, sume2 nye comel. Cuma ular n LABAH-LABAH tu aku x suke, rase mcm nk pensan bile nampak. Oh ye, aku adalah fobia dgn LABAH-LABAH n sbb tu aku tak layan movie SPIDERMAN. Sorry.

mase baru sampai. Motif amik pic diatas? wehh..elok2 sket..aku amik pic anjing yg amoi tu dukung.

port para2 owner sugie lepak.

see?cute kan shepherd ni.

eeeee..ulaaaaar

tib-biit..tibbb..bittt- rabbit

comel-tp?

kucing!


haiwan eksotik

comel sgt-manja. Tapi baunya? Aduii... but then the boyfie still ckp "NO"

sian si comel ni-under age joey. Dats y la amoi tu pegang de baek n ontok2 je.

sumpah aku sedih tgk si comel ni. Tgk mata de sejuk je hati aku. Cute sgt. Tak sabar nk dapatkan SG~

underage joey. Cian lam bekas kecik ni je...

dorg tgh explain psl SG- oh, x silap aku name lengchai 2 org ni 'eric' n 'kelvin'

tu sume owner2 SG-gembira. Aku tgk Kakak pon happy jumpe kwn2 SG de.

*aku n the boyfie ikut n tgk kakak- memandangkan aku pon same je suke kat SG ni, pasang telinga gak dgr ape yg dorg explainkan tu*

pic aku?

jangan pelik. Tak ada, sebabnye aku da berlengas kat situ. Ngan rimas nye, rmbut melepet2 muka bminyak2. Ngn dahaga nye..

so semalam adalah hari yg enjoy even ptg tu ade budak2 yg aku tak paham time ujan lebat siap petir korg bleh men lecak siap men basikal kat jalan raya! Mase tu aku tgh berhenti keta, duk diam2 lam keta. Air amatla dalam kat situ bertakung, yg budak2 ni bleh men sepak2 air tersimbah2 ke keta aku. PALAHOTAK btul. Buat lawak takde akal ke? lau umur 3-4 tahun aku ampun la. Ni yg stok2 darjah 6. Kan tak pasal2 aku MENGAMUK..kelam kabut sume lari. Sebab bajet aku adalah POLIS. hahaha..pastu aku gelak lam keta.

mane parents dorg?tak risau ke?tu yg masuk paper anak lemas la, anak kne langgar la. Kecoh btul la!

mase aku baya2 dorg, dah kono libas da tu.

hurmm..ok la, aku tgh tahan gastrik ni. Haih, perut saket plak sejak 2 menjak ni.

2 comments:

  1. aku pun suka gak dgn sugar-glider. tapi aku selalu seram dgn bende2 ni sbb kuku die tajam. haha. aku bukan lah pencinta haiwan sangat. tapi aku adalah gedik. org bela ni, aku nak bela. org bela tu, aku nak bela. semualah nak bela. penah bela kura-kura. sbb merengek macam nak mati dkt laki aku. dia beli dua ekor. satu nama bobot satu nama ipy. motip letak nama aku? haha. pastu dua-dua mati. aku bukan reti nak jaga.

    ReplyDelete
  2. yaampun, same la rynn.aku bela kura2.hamster.arnab.kucing..tah aku mang suke sgt, lau rimau tu jinak. aku da p bela dah

    ReplyDelete