Monday, December 21, 2009


sesi jogging+karaoke
shopping-18/12/2009

my 1st niece-afza athira

2nd-Syaza Afrina

3rd-Baby @ Aina Syazwani

sesi lepak beli brg sekolah bersama 4 org anak buah. Syamil takde sebab de adalah sgt lasak! Bapak payah nk amik gambr si sekor kumbang tu.

menu? Biase lah Sushi King la..haaaaa-nyummy!

settle dah beli2 barang skolah, baju skolah. Jam 8pm aku da nk gerak ke SJ. Oh, dating time la plak kan?sian de, bru smpi dr PK. Aku da kenyang bangat de kelaparan plak. So temankan de makan.

*puas hati semalam beli ayam sekor stengah masak gulai ayam ngn nangka p hantar kat MIL. faveret wafi *gulai ayam*

sedap oh!

hari ni puasa, aku tak tahu nak makan ape. Naseb baek cite sal grave ni da settle. Alhamdulillah, selesai tugas den..

tido lena la hari ni. Eh, mak aku n sume budak2 ni takde kat uma seminggu. Balik kg. So aku lepak ngn Angah aku la gamaknye.

Ape aku nak makan hari ni?berbuka ape?

aku mcm teringin nak makan Thosai lah-Cakni Cakna..aku men gedegang je. Nyumm..woitt sape nk temankan aku berbuka ni?

No comments:

Post a Comment