Monday, December 28, 2009

selamat menukar status

diucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU kepada semua yg berkahwin+bernikah pada 26-27 Disember 2009 yg lalu. Semoga berkekalan sampai bila2. Amin.

ok, depan uma aku pon ade org kawen. Jiran merangkap kawan2 maen galah panjang+rounders+lumbe bsikal+men pasir+mandi lombong sesame dr kecik~ da besar cam malu2 aah nak tegur kan? opsss...

congrats tu Man & pasangan juga adiknye Shasha & pasangan. Hahah cinte monyetku dulu.. la la la la~
kitorg kawan dr kecik...zaman lesek bersame...

Man (putih)

Shasha (coklat)

tak sngka da kawen da korg. Man paling tak boleh blah, tersengih2 nampak gigi. Haihhhh- riang sungguh.
macam biase, soalan2 maut dr makcik2 taman.
"shasha ngn man da kawen dah..yana bile lg?"
"haaa..anak dara yg duk berkurung kat uma ni bile nye lg?" (berkurung ke aku??)
"umur da meningkat dah tu, bile plak mase nye nk nikah...?"
"ank bongsu kak dah ni bile plak nye lg?"
jawapan paling simple yg aku bg tuk sume2 pertanyaan diatas.
"tunggu sume utang abes bayar" n kakak aku plak tambah "yana kawen umur 30 nnti"..
thehehehehe.... ade jodoh kawen la. Relaks la, baru 24 ni..blum ade ape2 perancangan pon. Soal kawen ni bukan sehari dua...
takmau pening2 kepala. Jom tuka topik.
topik ape?
aku pon xde idea. Kosong. Zero.




3 comments:

  1. ilek2 dulu rosz....joli katak dulu br kawen...muahahahaha...

    ReplyDelete
  2. btul2..ni nk tuka jd katak la ni

    ReplyDelete
  3. Shasha?

    yg mak dia jual kuih jgak dlu tue ke...

    dh kwin dia yer...

    k..skang aku nk tnya ko laks...

    Bila lg nie???dh lama xmkan nsik mnyak kwan yg kwin...muahaha

    ReplyDelete