Monday, December 7, 2009

entry emo habes

there's sumthing dat i regret.
bile aku fikir kan balik, di usia 24 tahun ni. Aku da lakukan banyak benda yg aku rase WASTE+STUPID.
kadang2 aku langgar prinsip aku sendiri, yelah mengikut perasaan amarah sendiri.
satu benda UTAMA yg aku buat silap yang puncanya dah libatkan banyak masa aku n life aku jd SIA-SIA.
MENYESAL.
*tetibe bunyi serious sgt*
ok- bukan ape lah, aku menyesal plak dulu. Ikutkan sgt hati setan ni ha, men langgar je undang2 n prinsip idup aku. Pastu aku menyesal sbb jadi bodoh.
puncanye sebab KECEWA.
hahahaha.. sila gelak.
bila aku KECEWA, aku langgar je sume2 nye.
Jadi bodoh setahun.
Dungu beratus2 jam.
aku rase, tu punca ayah aku pergi tinggalkan aku. Sebab aku ni jahat sangat.
sedih.
Skang, bila aku teringat balik setahun lalu. Aku rasa meluap2 je, dah habis duit n masa.
Aku jadi EMOSIONAL.
Apesal aku BODOH weh????
Lau boleh la patah masa, cukup bagi aku balik ke tahun 2008. Januari pon da cukup. Tak mintak patah jauh2.
Silap langkah betul la dulu.
Tp ape2 pon aku bersyukur kepadaNYA n mase tu plak wafi wujud di saat2 tu selamatkan aku *wahhh my HERO. tibe2...*
betul2 rasa mcm terselamat dr mati.
kwn2 aku yg laen plak ckp, semua tu ada hikmahNYA.
so bila dah jadi sesuatu yg buat aku menyesal seumur hidup kadang2 mematangkan kita. Dgn harapan lepas ni aku tak akan buat sesuatu perkara yg menyesal dan menyesatkan.
hahahaha. Ok-relaks. Bukan kes berat. Cume kes jalan bersimpang sikit.
haihhhhhh... saket otak plak, apesal tibe2 aku teringat ni weh???? shyuuhhhh..jauh jauh jauh..aku takmau kisah silam yg bodoh tu.
(entry ni di buat selepas penulis membuka MYSPACE, terus meroyan)

6 comments:

  1. tah lah rynn, tibe2 aku emo plak..

    ReplyDelete
  2. kak atty- taktau la kak. tibe2 je tingat dosa2 lame

    ReplyDelete
  3. ko setahun..
    aku?
    nak masuk 7 tahun beb.. TUJUH !!!
    7 tahun jadik bodoh, jadik mak angguk dan segalanya la..

    baru 24.. aku?

    cuma skrg kita kena bljr drpd kesilapan lalu.

    ReplyDelete
  4. basikal tua,

    tahla alice. hahah aku rase WASTE sgt2 je

    ReplyDelete