Saturday, December 19, 2009

like i said

Bosan+Ngantuk
the boyfie balik this week.
happy+teruja
dating time.
like i said, sejauh mane aku leh berahsia ngn de?
lambat laun de tahu gak. Cukupla dgn air muke aku je de tahu aku sorok sesuatu..
see?
de mengamuk
memekak.
smpi aku da terdiam.
takleh nk buat ape.
BEKU ok.
seperti de penah pesan.
jgn KHIANAT!
hurmmm....
pening lah, pas satu. satu.. haa lepas ni ape lg? tak cukup puas sume nk down kan aku?
aku harap 2010 akan datang bawak sesuatu perubahan besar lam hidup aku....and aku akan tinggalkan sume ni.
Gudbye all nightmare.
*sepenuh kepercayaan aku dah bagi, tapi aku saket sbb ko buang... aku sedih+terkilan. Its ok..tak suke aku xpe...but pleaseeeee aku merayu, tolong jgn hina partner aku! dia bukan PONDAN!!!!!!!!
muthafucka to u my stupid idiot EX- ko ke dia yg pondan?sial tul mulut ko ni..
(aku bukan kutuk pondan, ni sebab ade jantan x gune mulut longkang...)

No comments:

Post a Comment