Friday, November 21, 2008

trouble trouble...

salam. eh, aku da mule malas tuk update...
sebab?sebab? ade ah.
aku malas nk pk.
sebab?
sebabnye aku malas la.

aku bosan sgt nih. sepanjang hari sms'ing dgn kekasih gelap (ohh chenta hatiku izinkan ok! spe ade chenta hati?adekah chenta hati korg sgt sporting bg korg ade kekasih gelap?tade kn? haa chenta hati aku je gila baik ok. jgn jeles). Sebab ape? ade ah. ha ha ha.

aku staybck mcm biase today. oh smlm aku gila amat penat. Otak aku pon penat, kdg2 smpi tibe tak bfungsi. Aku leh blurr. Oh ya, tahap serius ye. Pakai selipar terbalik. Boleh? Aku pon x sedar selipar aku terbalik.

aku lapa, aku ngantok. Oh, dis week gf aku sorg balik Sarawak. Msti aku akan rindu ngn de. hUwaa.. 2 bulan ok!
Tggal amiey n sheqa sje.

kwn2 len?aku rindu gak. aku rindu bie, zana, maz, suhaina. Yg len? korg rindu aku tak? Lau rindu. Aku pon rindu korg. tadi aku ade la borak2 ngn bie. hurmm..macam2 aku borak. De da nk kwen awal bulan 1 nnti. 1/1/2009 (besday sape tu?jeng jeng jeng...)
siyes, aku n bie mang akan story sume. jnis ngn de tade rahsia. g pon aku trust bie tu sbb de da cam abg aku. so aku pon bitau sume2 nye kat de. mintak nasihat dr de n discuss la mcm2. aku ade la cite pasal satu probs ni. then de akui, benda ni mang susah nk settle. melainkan hati 'org' tu sendiri la kan. aku tanye de sebab de pon tgh lalui satu probs cmne aku kena skang ni. so..jawapan nye? YES. Mean bukan slh aku.
tahla, aku pon kadang rase kusut. mcm2 aku kusutkn. Even tade kena mgena ngn aku pon, aku kusut skali.

Senarnye aku tade point nk cite ni. Saje la merepek... then kite dgr lagu ni. Opss..lagu tak taruk. cume lyrics aje yaa.

jangan kau bimbang sayang di mana ku berada dengan siapa ku bersama jangan bimbang ku tetap kau yang punya bertukar pandangan, senyum bersalaman ke sekadar berkawan dan bila cinta dah mula berputik ah, tak tidur malam angan-angan jadi pasangan dan menjadi kenyataan yang nyatanya, telah banyak kita harung adakalanya rasa bebas, kadangkala terkurung kita pernah berpisah dan kembali, berpisah dan kembali kembali kerna pengorbananmu kuhargai hilang separa masa bersama keluarga teman-teman huru-hara tiada lagi, tata, bye bye tiada lagi huhu haha jadi sebagai gantinya lagu ni kau yang punya yang kau nyanyikan, aku nyanyi juga tak sempurna tapi ku kan tetap coba dan janji-janjimu kujanji juga, yup kini kau dalam duniaku macam hip hop kerjayaku memang kejam punca matamu tak boleh pejam bermalaman, bukan berjam di mana? dengan siapa kubersama? berpeluh, bertenaga dengan mic ku berasmara yang lihat masih menjerit, si genit masih mengenyit bungkusan dilontar sepuluh digit masih terselit nah, tidak teruja, mungkin sudah tua tiada lagi show, kemudian after party tiada lagi party, kemudian hotel lobi yang lain masih berpesta biarkan saja mereka, mereka masih muda aku di telegon kalau tak di sisimu dan kalau dengar suara, itu tv atau lagu jangan bimbang, tiada siapa bersamaku dan jangan bimbang kalau tiada yang berlaku nope satu fakta, dua penipuan yang pertama kita ambil, dua buang kenapa mengeluh? dengar cerita lagi, dah jenuh berkali-kali komplikasi dalam komunikasi jadi konfrontasi mulut orang perosak reputasi, pembunuh motivasi mereka pakar fabrikasi, modifikasi di depan senyum, belakang dengki yang cemburu mungkin teman kita sendiri siapa tahu? peduli, kita dah semuanya bersama dah senang bersama, dah susah pun bersama ketawa bersama, menangis bersama ku bersumpah harap kita mati pun bersama ke akhirnya ku hanya punya kau dan ku juga bimbang sayang di mana kau berada dengan siapa kau bersama jangan lupa

lagu ni mcm sedap di dgr. Hehe.. ape aku nk buat neh? adusss..aku x leh bpikir skang ni. Kusut otak aku.
Oh, boleh kah aku taruk pic kenangan aku ngn kwn2 aku yg masing2 da nk mninggalkan zaman bujang ini?




kawan2 jgn lupe tau kenangan kite..aku owez rindu korg.

aku lapa, jom makan beskut. Aku nak upload pic, kabel tade plak. mane tah. Hissh.. k la, aku try taruk entry malacca tu k..bubbye

**tibe2 nset aku bbunyi. De ra Go, haa mean gf2 ku yg kol...yup! its roha...
(aku setting lgu ni juz 4 my gf)

No comments:

Post a Comment