Monday, November 10, 2008

aku x sehat. aku halfday 2day.

sowy geng, kepala aku teleng ri ni.
aku saket kepala. Sebab?
aku salah tido, akibatnye? Aku takleh nk bgerak sgt.
ape2 pon, aku lalui hujung minggu yg indah. Indah seindah2 nya ngn kwn2 aku.
Well, thanks syg2 ku sekalian bab dpt gak akhirnye kite bkumpul n
berjalan2 sesame smbil melawat2 tempat bersejarah di Melaka. Almaklumla, kite sume payah nk bkumpul sesame. Lau lepak2 tu mungkin dapat. Tapi berjalan tu n spendtime seharian bsama, mang pyh bab masing2 keja n ade komitmen len.
Well thanks again...

~isz,aboy,mawa,roha,tam,sheqa,amiey n eida~

nnti aku update sal g melaka tu. Byk gile pic. Aku, jd photographer on dat day. Well, takpela..skali-skala. By the way aku taruk la 3-4 kat cni tuk tatapan sementara.



da nk gerak..jam 9.30am



sarapan dulu...



aku n roha, aku n tam



para gadis (aku,eida,sheqa n amiey)

ooh..aku ckp nk taruk 3-4 pic je kn? ni da overdoseee..tape, aku mang over. K la, nnti aku update ya.. see ya 2moro! (my boss cuti esok)

2 comments:

  1. eh eh.shades yg ur friend amiey tu pakai in the last pic tu cun ah!

    ReplyDelete
  2. ..hehehe.. msti amiey sonyum je ni

    ReplyDelete