Tuesday, November 25, 2008

tak suka part ni!



oh. sampai opis jam 7.20. Bukak2 pintu n kemas sat.
7.25am.

awl bukan?batul la ckp rynn..hantu rajin aku da start, mungkin kah sebab nk masuk bulan december?kerajinan aku tserlah.
tapi yg aku dpt simpulkan kat cni, sejak akhir2 ni aku cepat sentap.
apesal tah.
pastu kang mula tak psal2 nk moody...
ni aku tgh pening2 kepala. Bru settle kan tugasan boss aku. Pening oh! 4o page nk kena type..

hari ni gaji kuar. aku?tade rase ape..mula mcm nk shopping2 bagai kat QSR&R. Tapi sebab tibe2 tade nafsu...
aku tade mood.
tahla..ape kena tah ngn aku ni.
otak aku mcm letih aje...
sepanjang mase, aku teringat arwah abah aku...
aku igt part aku jage dia 4 da last time.
aku igt muka dia...
saat dia dikafankan..aku takleh lupe. setiap benda tu satu persatu..
aku masih igt bau dia...

ah..mungkinkah?.....
aku tlalu emo.

erm..aku kena bdepan ngn manusia ni. aku btul2 terpaksa.
aku tak tahu mcm mane nk buat.
tahla.
sebab mang kne ape2 pon ngn de!
tah..tah2 de igt lagi muka aku?
aku pnah tarik bakul laki de...
pastu aku pnah terlanggar de.
ah, ini sume bodoh!
kenape laa..dunia ni kecik!banyak org len yg ade..
tapi nape ngn de?
dugaan ape kah ini? Ah, aku mcm nk termuntah bile teringat saat2 di MCD satu ketika dulu!
shit!
SMS dulu!damn...

semua ini mang tidak ADIL!
Adakah mang saje je permainan ini?
(saat2 ini aku tgh nk pusing ke belakang..lengan aku terhantuk kuat kat bucu meja!!aaahhh sakit la bodo..)
aku bengang..tahu tak????aku kena jmpe hari ni tuk settle kan hal.
mangkok la!
semalam, masak kena maki ngn aku!
x cukup tu..aku bantai kaw2 lam msg.
punyelah aku tbkar. Sebenarnye awl2 aku da dpt agk..
tapi aku nye jnis, baik bgtau jgn aku sndiri yg dpat tahu...

then pujuk?igt aku ape??kanak2?yg ko leh bg gula2..
siap ckp nk belikan aku prezen bagai. Sebab ko ckp ko da gaji semalam.
dan2 tadi de kol ckp.
"kat qs ade teddy bear mcm yg tommy tu lah...sy belikan awk nak?tanda minta maaf!"

oh..aku pon boleh beli sendiri la teddy bear tu! time kasih
"eh..sombong nye. jual mahal plak"
bengang! ni aku tpksa pura2. P lam pura2 baik tu, tlepas gak "bodoh bangang" kat de.
sebab benda ni aku kne settle cepat!
uhhh..ni la benda yg pling rumit lam hidup aku.
bsemuka dgn org yg aku lgsg tak bleh terima!
mcmne aku nk jumpa depan2?
lau ade la
sedangkan tserempak mcmtu pon nk buat aku panas tinge..

la ni?aku kena pi jgak!sat lg!
bygkan?
bygkan?!!
tgn aku da sejuk.
bukan takut..tapi aku taktau how nk face 2 face ngn de!
k weh..

doa2kan aku semoga tabah di sane..
mcm boodddooohs..

chow

No comments:

Post a Comment