Thursday, November 13, 2008

ConGrAts

13/11/2008.

Semalam besday abg ku-Gaban.. Hepi besday to U bro!

Ok, ri ni aku tade la menda nk cite. Aku bermalas2 je ni aaa. Tadi bru je balik lepak ngn kwn2 aku. Dis time lepak desa pinggiran putra. Uma sape? Uma Susu. Jgn silap, aku bukan lepak ngn Susu, tp ngn Kak Mas n Kak Hana.

Oh ye, hari ni satu family aku menyambut berita gembira. Anak buah sulung ku, Afza Athira berjaya dapat 5A's dlm UPSR de ri ni. Alhamdulillah, x sesia aku bising2. Almaklumla, gila malas ok! Seb baik aku tade janji ape2 ngn de cume nk banje de sumting cam baju or xcesories ke. even de ade mintak aku PDA. PDA ok? Aku pon da jual PDA-PDA aku tu...Ape2 pon, aku sbgai makshu de berbangga sbb de berjaya. Bab de sebuk2 sgt nk masuk MRSM la, asrama penuh la, KGV bagai..(kgv ek?skolah lame aku gak tu). So, aku harap de akan terus berjaya n berjaya. Aku tahu de boleh..

**tira, pasni ko jgn nk malas2 lg..


ni ah anak buah sulung aku..kurus kering cam mama de.

oh, mase angah aku kol td, bajet nk buat sedih2, seprais la konon. Tapi lom sempat ape2 de da nanggis.
"yana...angah frust laaa.....(terus nanggis)"
"makshuuuu, i get 5A's! Yeeeeeh..."

Tkedu aku kejap, then aku trus senyum..
"aha, congrats...suka la tu"
"of course, all my frens get 5A's too...sume pon dapat A tau makshu"..

Haaa..tu adalah PUT3an ek. Aku pon PUT3an dulu. So takde la hairan sgt lau ramai yg dapat 5A's..bunyi gila berlagak kn?hahaha

aku bosan. Nape laa agknye, tak sudah2 rase mcmni....aaah ape ja, mungkin sebab aku skang kan............(phm2 sudah)

k la.. Aku nk lepak2, aku kan tade keja kat cni. Mgulor men internet. hahahaha..kejam kejam kejam.

No comments:

Post a Comment