Monday, November 24, 2008

taG bY BD-RyNn

TaG by BeautiFuL DisAsteR

Oh, dak rYnn ni tag aku (beautifuldisaster). So aku kne la buat kn..jom ah!

(i) Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang tag de. Mean aku kena list pasal rynn lah kan?sebab aku telah di tag oleh de. hahah. so check it out..


1. de ni junior aku masa study kat PD dulu.
2. rynn ni nampak sombong, tapi bile da kenal. OK sgt!
3. oh.aku pasan de ni mula2 dulu pasai ade gigi (aku suke org gigi mcm de)
4. de ni jugak kwn aku nye kwn. (kecik tul mesia ni)
5. sorg yg gila2.
6. de pandai bwk keta manual.
7. rynn da berkahwin n bakal jd mummy takme lg.
8. de cantik.
9. rynn suke jalan2 n makan2 (tul x rynn?aku men gedegang je)
10. oh de happy sgt2 bile tahu de pregnant (btul aku n da geng kate, ko ngndung. p ko ckp perut ko buncit)

(ii) Orang yang kena tag pun kena tulis juga 10 perkara ttg diri sendiri..so aku kena ah list kn gak.

1. aku owez lost (taktau since bile)
2. suke pendam rase bile aku marah sgt2. *pna nmpak aku marah2 x?
3. baru nk masuk 23 *bajet muda.
4. sgt gila2 n syg sume kengkawan aku.
5. paling x suke org pangai cam _a_i
6. nampak mcm x ramah. tapi bile da ok. mesti sekepala.
7. aku suka rasmus aku suka music aku suke bwk keta laju2.
8. aku seorang yg gemuk. sgt obes ok!
9. kadang2 aku leh jd seorang yg emo n mooody bloody hell.
10. suke lepak makan2 ngn kwn2.

(iii) At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names. hahah..pndai2 korg ke? bak kate rynn, spe yg tk bpe kenal aku tu. copypaste je lerr...silaa ah k?

1. basikal tua
2. cik pupu
3. orchidhana
4. zoe ana
5. bella
6. hez
7. eida
8. kak geina
9.
10.

*sape2 yg bace ni pon. bleh ah buat gak..

otey! sila ah buat tugasan anda ya?....selamat mentag2!

4 comments:

  1. hehehe..aku tharu..owh rose..mule lar aku nk buat drama niee..siyes weh..time aku kate perut buncit tu aku mmg xtawu aku peknen..cis kooo..

    ReplyDelete
  2. ..hahah..klakar weh, siyes perut ko btul2 ms tu bulat..bukan buncit..lau tak, takkan kitorg tegur.aku igt ko mcm nk seprais2.tapi ko ckp "aset ko kan"..so time jela..hahaha

    ReplyDelete
  3. hampeh tol....dah lame ieda x kene tag tau..alih2 kene tag plak...ape la akak nih....huhuhuhu

    ReplyDelete