Tuesday, November 4, 2008

selasa 4/11/2008

Kejap je da masuk bulan November. Oh..semalam hari jd bestfrenku. Silah! Hepi besday syg! ;-)
hari ni, besday dis guy. Oh, da kawen n ade sorg anak perempuan dah. Alhamdulillah. "selamat hari jadi Abong (Faizal Reza), hope panjang umur, murah rezeki n bahagia bsama insan2 tersayang. Amin"

siape de ni?ada laa..cite lame ah. abaikan..

Ok, smlm aku pening2 kn buat keja bagai? Ptg tu aku g gym. Then balik uma. Sebelum tu singgah kedai sat. Beli roti, tuna, biskut, susu n air epal tuk buat stok makanan (kate diet kan..). Kat nak sampai umah, ternampak gerai burger. Aku singgah beli banjo. Lame tak mkan burger2 mcmni (maksud aku burger org jual tepi2 jalan cmni..sedap!) Yelaa asik mcd,bk..tu je. Skali skala layan makan burger ni.




stok food, 'No Sayur' n Banjo!



hehe..baju tuk bsukan kate c's gyena
(thanks c's bg yana t-shirt)

yelah..baju tuk bsukan. Bsukan la sgt aku ni. Silap2 aku p lepak2 pkai shirt ni. Kaler pon agk menarik. Ijau Pepel gitu...
Seb baik today tak kelam kabut sgt. Preparation tuk meeting esok. Sume da ok. Esok kena stybck la gamaknye. Msti lambat kn? Takpelah, da lame aku tak staybck sampai lewat2 malam. Skang ni aku owez lek kul 9-10mlm je. Skali skala sampi kul 2-3am, ok je kan?
yela. aku nk p cafe sat. Then lepak icu. (aku tnampk bendi kat cafe td..bendi goreng)..



aku pkai baju merah ri ni (ms p bli bekpes), SOTO yg bharga singit! sedap n pedas gilo.

No comments:

Post a Comment