Friday, November 7, 2008

aku sgt moody hell..tapi aku ok

Tah pesal, aku moody. Maybe aku penat kot. Ri ni cam byk keja. Nak2 plak time aku bz ade plak gangguan.

Semalam diet aku kantoi! Aku punye lapa, tahap menangis2. Dasat x? Series, tangkap perut. Mgigil2 badan aku. Last2 aku makan, teringin nye psl kn? Dapat gak aku makan ikan tenggiri masak asam pedas n rendang daging minang. Sedap! Tapi makan nasi, kejap je kenyang. Maybe bab da lame aku tak makan nasi kot. Dats y perut aku cepat senak.

Ni plak pekejadahnye aku teringin makan sup tulang! Mgidam ok? wah...cam org peknen plak. Ye ah, aku peknen lah ni. Ade resakse gorgon lam perut nk makan (padahal, sndiri punye nafsu makan macam resaksa).
Makan, sikit. Sebab x sedap! Tawa leweh! X pedas! Tade cili kicap. Cam rase air laut, bezanye taruk daging n kurang masin. Urghhhhh selepas tu, kepala aku bdengung2! Demm! Aku rase da sampi ke tengkuk, ooh aku lupe. Aku kan ade high blood pressure. Normal la tu, aku kan spesis manusia dengkil..eh degil.
(function kat otak mula da tak betul). Btul2, aku tak tipu. Medula oblongata aku da mule kejang2.

Oh, ptg td. Syah ade ym aku. Laki tu pon da nak kawen. Bgusla si boya ni nak kawen.hehehe.. selamat idop aku. Ade ke de kate aku ni janda de. Pala hotak de bjambol! Tak gune nye kawan..eh kawan ek?hikhik... aku tak salah! aku tak salah......
(chenta ku, jgn slh phm)
De nk kawen, p takut2 bitau aku. Eleh, amenda la mamat ni------

syahrizal:hye dear

syahrizal:bz?

aku:eh. hye. no la. btw congrats

syahrizal:hmm.thanks

aku:dun 4get bg card jemputan tau..

syahrizal:alamat x bg pun...

aku::-)

aku:ok ok

aku:salin ni..

aku:bla..bla..bla..bla (alamat takkan aku nk taruk kat cni kn?)

aku:70200 seremban.n.9

syahrizal:nama penuh

aku:ala..

aku:no need la

aku:juz taruk LIANA ZAINAL enaf..

aku:nak lg best n stylo..

aku:taruk ROSES

aku:hahaha..

syahrizal:Attn: Ms Liana Zainal (Roses)

syahrizal: :-)

aku:tarikh kwin u kan? sehari selepas besday i...

aku:nnti i celebrate ms ur wedding la..

aku:eh, kek kawen u nti taruk name i k?kehkeh..JK!

syahrizal:notty girl, anyway my future wife' bday on 13th tu...(huh!sebuk je)

aku:really?

aku:org sagi ni

aku:seorang yg gila cool

aku:hehehe

syahrizal:look.... i hope u dont have any heart feeling ok... with what we've done b4...(we've done b4?..bcinta?owwh tidakk..aku lupa dah)

aku:its ok.

aku:i juz forgot already. I dun hv a heart,by the way. past is past.

syahrizal:i'll be waiting for ur card next time...

aku:insyallah...

aku:i guess 2-3 tahun lagi..

aku:tu pon lau ade jdoh..

syahrizal:well... just an advice, u still young lah... jodoh tu ada... tggu aje, my gf waited for me 3-4 years...

aku:eh..

aku:dun worry

aku:tade lah maknanye

aku:so far there's still no space in my heart..

aku:haha..gila karut i ni..

aku:by the way

aku:im happy 4 u budak nakal!

syahrizal:thanx...got to go.......

syahrizal:take care urself babe...

syahrizal:im so sorry....

syahrizal:i still can't forget how the way u smiled and looked at me from the 1st meeting....

aku:syah!come on..abaikan k?

aku:u better go home now. bye..


haa, de ni mang owez speaking ngn aku. Tah, org bijak pandai ni mang cmni kot. Aku ni dahle bengap. Wat malu je nk cakap omputeh! (tapi pelik, cmne aku leh ckp ngn mamat british mase aku practical kat PD dlu ek?..mesti sepatah haram mat saleh tu tak paham..de bajet aku executive kat citu..giloo oh!siap ajak lunch kat hotel ngn wife de lg...)

k weh, aku nak balik. Esok mase aku berehat. Please jgn ganggu. Aku nk pi Malacca, sje2 jalan2 kat taman boya.
teringat kat si ain, de mimpi boya besar kejar de..boya tu berjalan ok! mcm manusia!..

No comments:

Post a Comment