Monday, April 2, 2012

wanita gemok ini...

Hai hai..


Salam Isnin, aku kembali bersiaran dengan harapan mood baik sahaja.

Alhamdulillah, berkat bpuasa hari ini. Aku berjaya kawal segala bagai nafsu marah.

Cuma..ade sedikit krisis dgn seseorang yg aku sayang.

tapi takyah cerita ape lah...bukan dgn OH but with my sister.

*siap mengalir air mata, super syahdu* -- > kuat sentapppppp.




Biasa la kan, adik beradik..mang gitu.

Nak2 plak aku ni si bongsu yg memang jenis x mengalah.Dasar si jengil.

Weekend x buat ape selain movie marathon.Aktiviti mengemokkan badan.

Lihat lah cerianya aku selain berjaya gemok, kulit aku juga kelihatan cerah.


Ok, cerah tu..aku tipu jer.

Oh ye, since da gemok..aku memang pakai kasual je g opis.

malas da pakai baju kurung..sebab membobok.

sampai org pon ingat aku preggie.


cishhhh...

especially aku pakai blouse.




eh, betul la..bila kita gemok.otomatik kulit kita terik..bila terik, otomatik cerah...tak payah la nak pakai SKII sangatttt.


No comments:

Post a Comment