Thursday, April 12, 2012

malang tak berbau

Salam Khamis.



Cuma aku tak tahu nak cakap ape.

Aku pon terkejut till now-- dan selalu nya aku bukan mcmni.

Mood aku bersepah.





aku tak faham kenapa sorg dato' tua berani membuat percubaan pegang2 aku dalam lif pagi td.


aku dah gigil.

bdoa cepat la sampai aras 4.


sial.


ko sangap ke ape?


nsib lif office dipenuhi kamera litar.


aku mengelak2 sementara nak sampai aras 4.

sibuk2 pegang nbag aku.

nak pegang pas kerja aku yg elok tercantik gantung.

tapi aku larikan diri.


tiba2 de pegang jari kiri aku, aku pegang handbag..

dah jari tu luka. berhandplast.


aku larikan tangan aku. n duk tepi lif..melekat betul2.


eh babi.

kan aku da marah.



aku cume kuat2kan suara.

risau plak aku nak debik de..kejap gi buatnya de terkam aku lam lif, x mati?


KURANG HAJAR PUNYA ORG TUA.

aku nak ngadu kat boss.



"baju seksi nampak t*t*k"



aku mcm tak tkeluar lidah.

nampak T*T*K palaotak ko, aku pakai baju kurung lah gila.

tudung aku tutup dada.


siap berINNER.

baju aku x ketat.


eh. SAIKO







so, x semestinya bpakaian seksi boleh menyebabkan gangguan sexual harrasment..aku pakai baju kurung pon da tkena.



pakcik oh pakcik, igtla kubur.

pakcik pon tau kan, sy jauh lagi besar and tinggi dari pakcik.

sbb aku pikir tadi..ko ade sakit jantung.

mati plak kang...


Subhanallah....

geram aku.

1 comment: