Monday, April 16, 2012

nightmare

Sabtu malam aku tido awal.

Penat kerja seharian. KONONNYA.


Lepas kenyang, aku tertido dgn tv n game terbukak. Tak silap, jam 6 lebih.

.

.

.

.


Tiba-tiba aku ade kat bilik seseorang, nampak gaya mcm menyeludup masuk.

Tapi baju-baju aku ade. Pelik?


Sampai nak ke toilet, aku siap sarung kain tutup muka. Bajet aku salah seorang penghuni rumah tu la.


*gila, mcmkan dorg x kenal anak beranak dorg sndiri kan*


then, aku mcm nak blah dari rumah tu. Sebab dah kantoi ngn Ayah a.k.a si tuan rumah nya bapak.

Tapi aku tak tau ape pasal, masa aku nak keluar rumah. Aku dukung sorg baby yg baru lahir.

Sebab baby tu nangis kat dalam bilik, aku angkat bawak keluar.


Then aku nampak si tuan rumah keluar dari kereta and dukung baby tu.


"tolong jangan kata ni anak awak!" --- aku


sambil dukung baby tu and menghala ke kereta -- "ye..anak ketiga saya"


yg tak tahan, aku merentan2 menangis mcmkan sedih sgt..mcm2 aku cakap..tapi yg aku paling ingat;


"penipu! dalam masa setahun aku tak jumpa kau.kau sempat buat anak! kau kata kau tak sayang bini kau...tapi ape kau buat ni? kau buat ape kat aku, penipu!...kau sendiri mengaku kat aku yang kau terpaksa kawin dengan dia, kau tak suka dia..kau tak sayang dia......."


lepas tu aku terkejut dari tido... sebab aku bercakap okeh..aku sedar yang aku sebut "kau tak sayang dia"...sambil mata aku basah.

kenapa?


GILA ye rosz?

lain kali. Tido tu bace doa.


Dah alang-alang bangun. Tgk tv, baru start cite A Confession Of A Shoppaholic. Layan sampai habis.






p/s : tau aku mimpi siapa? si ex! pelik kenapa dia muncul tetiba dalam mimpi aku. Kesah sgt la dia nak beranak pinak bagai. Nauzubillah....Dah la lately ni mimpi aku seriously mcm real.. dasat tol mainan setan ni.


No comments:

Post a Comment