Tuesday, April 10, 2012

kahwin

okay la, since aku bertunang pon dah lama gila.
setahun lebih..

org pon mula bercakap-cakap.

takpelah. ade mulut, cakapla.


tau tak, gigih ni kumpul sehari singgit demi nak kawin.
hahahahaahhaah.
Concern juga diaorg kat aku.

Terharu.


ala bukan manjang berkepit pon..sms/call pon x okay.






p/s : kalau lah, kalau lah aku ni bebetul sangat nak buat loan utk kawin. LAMA dah aku kawin. But why aku plak nak kena buat LOAN. Mesti lah si lelaki. Nasib encik tunang kerja kecil kat private. Tak layak buat loan. HAHAHA.

3 comments:

  1. let them be..orang tak kan tutup mulut kecuali mase tidur. hehe :)

    ReplyDelete
  2. yelah awk..
    btul tu.

    sy buat dek je ni

    ReplyDelete
  3. statement sedikit kejam. tp btl la. bt loan nnt pas kawin sakit. same jer kan.

    ReplyDelete