Wednesday, April 4, 2012

Busy

Yes, siang tadi je buat lawak spastik.

Now x spastik, perut cramp akibat santak nasi arab kat ar-rayyan?raiyan?..
semalam makan nasi ayam penyet kat wong solo. santak sambal cili sampai habis. for the 1st time..selalu amik dlm keadaan terkawal. Malam makan soto siap habiskan cili kicap tuang dalam sup.
semalam overdose makan cili sampai perut sakit melampau.

Hari sebelumnya pulak, makan kat beger king. Pastu before2nya lagi, Ayam Penyet...
woahh... berat naik?

Jgn tanya...now baju kurung moden yg aku pakai x sampai 4 kali..da tetas jahitan benang tepi peha.
Berat tak naik, turun. Tapi de mcm lebar tang peha. melebar kat muka...lengan..
Mungkin lemak tgh cari port2 yg ade ruang untuk menyelit.


Oh, aku masih kat office. Hari ni paper kem je ade 41.
Besapau plus meeting ksu plak.
Mata mengantuk disebabkan nasi arab yg aku sumbat2 kat mulut.
Begitulah perangai aku, jenis sehari x makan. Then bila dah lapar kebulur, cari tempat makan yg betul2 sedap.
PUAS HATI.


Ok, sebenarnya ape aku nak cakap.
aku belum lagi nak kawin...sebab tu aku makan mcm x ingat dunia. Hehehe...Life must go on~ makan tetap makan.

No comments:

Post a Comment