Monday, April 23, 2012

seminggu

Salam Isnin,



Dah seminggu pon aku demam ok demam ok..batuk+selsema.

Tak bernafas.

Tapi still okay datang kerja cumanya semput sikit.


Biasalah, kalau dah namanya balik kerja lewat malam. Aku bantai mandi, confirm la paru2 aku mula masuk air.


Almaklumlah...pneumonia.

Nasib x teruk. Tpi now mcm nak teruk, kdg2 sampai aku rasa cam langsung x bnafas n nak pitam.


Degil.


Now suara pon da kembang semangkuk mcm jantan.

Tekak sakit.


Hingus likat. eh? geli sungguh.


Today aku stayback. Eh aku cuma tak stayback sehari je, baru pasan. Dan bercuti hanya pada hari Ahad.

Sebenarnya aku update ni, aku just nak cakap. Aku tak sihat...sakit.


dah ar, nak kuar..

japgi masuk balik, beli makanan.



*tadi ade org sound dressing aku..badan pendek, kaki panjang la..baju x sesuai la..ini la..itulah..entahlah, x faham aku. Kalau yg tegur tu cun xpe...kain skirt de singkat, siap pakai boot rerambu ramba.. aku pelik la mentality sesetengah manusia dengki ni, aku bukan pakai menonjol..kemeja+skirt labuh..tu pon nak ptikaikan..aku just blah je tadi, sbb aku pikir dia ORG TUA..yg tkilan tu, SIL aku kot yg belikan kemeja ni..tp budak2 opis ckp, macik tu jeles n pdengki, ngn semorang pon de nk tegur2 pasal pakaian*

No comments:

Post a Comment