Tuesday, April 24, 2012

tak bernafas

"okay, i bagi u cuti..i lepaskan"



"yeke? thanks bos...Amin".........



senyum lebar aku walaupun aku rasa tadi mcm sesak napas. Celik mata tetiba rasa mcm senyum lagi, pandang luar. Lah..jam 7am!

mimpi.


Ape ke bengongnya aku punya risau sgt psl nk cuti ni? Aku pon bangkit la walaupun tak leh bnafas dengan betul. Seksa sgt duk menahan.

Kepayahan aku mengadap paru-paru yg problem.


Sepanjang dua tahun, ini paling serik. Sebab aku demam, ok, demam, ok..tp bnafas kat mulut n tcungap2.

Tadi punye sejuk kat opis, bila time aku semput kang. Bpeluh2 mcm nak pitam.


Malas nk layan sakit ni, kerja aku banyak. Sebelum bos merentan tak memasal... baik siapkan kerja.

Nak gi klinik, tak larat.


Nak g spital, kompom sampai ptg kang nak tunggu.

So?







Mandilah malam lagi, pastu lepas swimming malam-malam, minum la air coke tgh2 malam. Rasakan!


aku malas nk bgtau mak n OH,

kompom risau.


relaks, selagi muka tak biru.

masih leh update BLOG,

maknanye IM OK-







p/s : sakit ye..kalau korg ade simptom2 paru2 berair ni, jgn la mandi memalam..aku terpaksa tabah, sebab kerja aku jenis takboleh tempat takde org.

melainkan ko arwah nanti...baru ade org cover




No comments:

Post a Comment