Monday, February 27, 2012

tiba-tiba gelabah

Salam.



Isnin yang baik sekali walaupun ade org tu menyakitkan hati. Tiba-tiba nak marah.

hahaha. aku abaikan je.


sbb banyak benda aku nak fikir.

malam tadi aku tak lena tido duk fikirkan sesuatu sampai bwk ke mimpi.

ceishh!


ini ttg perasaan kecil hati yg tiba-tiba bermain kat otak.


utk pengetahuan, my mom adalah ibu tunggal.

then segala ape yg akan aku buat, mesti lah mak aku kena tau dan ikut persetujuan de.


fine.



sabar aje lah. bila my family da decide...ade plak 'org luar' yg tuka strategi n plan.

dan aku sebagai yg keras kepala..sanggup gaduh woo demi perasaan mak aku n family.

agak-agak la derrr *rempit x*.



tp aku x kisah, ape yg terjadi...aku tetap dgn keputusan aku. MUKTAMAD.

tak suka? xpe..sebab xde kaitan pon.




I'm Johnny Blaze and I am the GHOST RIDER...

motif?


hehehehe...


No comments:

Post a Comment