Thursday, February 16, 2012

entry bergambar

Salam Khamis.


Hebat ye..terawal update blog di pagi khamis.
Actually aku kat office lagi ni.
So xde benda nak story mory. Yg ade pon aku nak letak pic jerr..
dah basi pon gambar nye.

ni pic dua minggu lepas. Opss..lucah ek. actually rambut aku dah panjang. Baju hitam tu end 2011 and baju putih tu latest. Before potong. Tp si Jenifer xnak potong rambut aku, syg katanya..so de ptong 5 inci..utk buang rambut2 cabang. Jadi la balik rambut aku mcm pic baju hitam tu.. Cam xde beza pon OH kata.


aku nak buat perm, jenifer x kasi. aku nak rebonding pon x kasi.

ape bendanya oi?


jenifer dah biasa dgn aku, aku rasa ade dlm 7 tahun kot selain aku jmpe jocker/jac. Bezanya jantans.

Cam biasa, pic dua minggu lepas gak. OH ajak dinner. Lantak de lah..dinner ke x ke..sama je. Mamat ni bukan suka sgt jalan. Hampeh sgt. Ade ke gi Midvalley x sampai setengah jam da bising2 nak balik. Bukan Mid, mane2 lah bernama Shopping Complex. Melainkan ade barang, itu pon FOKUS kat barang


Nak belikan aku handbag, fine. Satu kedai je...da dapat handbag idaman?


Balik.


hahahahahaahhaa...eh, makan-makan n temankan de merokok sebatang baru balik. Kalau aku bising.


"jgn samakan aku dengan ex kau lah..de tu lovely..bagi bagi teddy bear bunga haktuihhh..membazir, baik bagi kau benda yg boleh dipakai..apela..bunga?kenyang ke? teddy bear..ape?ko nak timang2?bagi la kasut ke, handbag ke...tudung ke. Aku tak suka la buang masa jalan-jalan setakat tengok2..kalau nak beli2 tu semangat gak"


sudahnya? sendiri emosi.


"mesti ko syg de kan?teringat2 kan?...dia nsem, putih, ade lesung pipit..."


Malas aku nak layan..gila agaknya. Adoi.


Aku nak tgk...lagi 2-3 bulan ni, camne perasaan dia kena beli-beli barang..kena survey..kena rayau-rayau.
Xnak xpe, aku x kisah. Suka jalan sorg.




p/s : perghhh benda tu aku buat 18 kali oi..suka ek boss aku pinda mendalah ni. Tu satu, ade 4 tajuk tau!

2 comments:

  1. nak rambot camtu. cantik!! huhu

    ReplyDelete
  2. hahaha..cantik ke hapenya..kan ke panjang + serabot tu

    ReplyDelete