Thursday, February 23, 2012

strong

Salam.


Kejap dah khamis, oh ye. Mlm tadi aku balik jam 2 am. Fuhhhhhhh banyak gila ot aku bulan ni. Hahahaha boleh?

Aku kdg2 sampai merungut-rungut dlm hati, tapi takpe. Kerja jalan.


Oh ye, sabtu ahad ni aku nak membuta je boleh?

dan.... pada 'kengkawan' yg sms/call tu. Maaf, aku lupe dol taruk mane bb aku (cehh nak gak sebut BB ye tak).

Aku x online pon. Dahla aku silentkan, then masa tu batery agak kureng. Harap2 aku jmpe fon aku tu.


*1st time rasa x kesah hidup tanpa fon..4 hari ok!!!*


nasib baik ade extra fon, c3 pon c3 la..yg penting boleh call n sms.

ini bukan masanya aku nak riang ria beli fon. Banyak benda lain aku nak settlekan.


tapi risau sebenarnya, banyak khazanah penting dalam fon tu..especially contact number. Ni x memasal pakai number lain. Okaylah kan...sementara aje.


pe lagi aku nak cite?

oh mlm tadi time buat keja sorg2..aku touching.

sbb aku bosan sgt, aku google sana. google sini..teringat kenangan masa form3...alih2 aku terjumpe satu artikel.


alahai...aku x pnah tau...serious sedih.


next entry la.


:-(




No comments:

Post a Comment