Thursday, February 2, 2012

1st in february 2012

Bukan 1st ape-ape pon, 1st day stayback untuk bulan ini.


Almaklumla, aku ni merangkap security n sexytary. SEXY la sgt.

Hari ini hidung buat hal, malam-malam mcmni duk bersin bagai nak gila. Mcm nak tercabut tekak.


Tadi aku balik rumah kejap. Usha-usha ape yg patut, sadly baju yang aku basuh and sidai basah di jemuran akibat hujan lebat petang tadi.


Penat rasanya. Baru sorg. Belum ade suami...aiiiaayayayaiii.

Bila lipat baju pon rase mcm letih je. Baru baju aku sorg.

Kalau ade suami?anak...walalalalala...


Banyak bunyi ek? Mak aku pon elok je buat semua2 tu dulu. Dan2 aku ni plak xleh...bajet wanita bekerjaya lah sangat.



Lambat lagi nampaknya nak balik. Tgk bsusun folder atas meja bos, sampai x nampak mana bos mana folder.


Esok da Jumaat.. okay lah. Nak menghilangkan boring 4 hari cuti tanpa OH (AGAIN). Aku nak start clearkan barang-barang dalam bilik aku kat umah Seremban. Kemas apa-apa yang patut.

Banyak khazanah dalam tu, lastweek aku tgh elok sikat rambut. Aku tgk pic yang selalu aku selit2kan kat cermin. Eh, apa hal ade satu pic kecil kat situ.


Bertuah punya anak buah. Pic aku n ex ade lagi.. bahaya ni. Boleh menyebabkan sawan.


Masa Chinese New Year bperang dengan OH. Kejam kejam kejam...

Hahahaha..aku dah lama rasa x bergaduh, rindu nak bergaduh. Mcm tu lah jadinya...dan dia hanya buat taktahu and buat mcm takde ape berlaku.



Ni de repeat lagi plakkk bercuti santai dgn family, aku dibiarkan kesunyian. Sob sob sob... hahahahaha..tp aku x kisah, tu maknanye kebebasan. Repeat karaoke la. Ngahahahaha *evillaugh*.


Tapi tu lah, da tbiasa. Kdg2 tak sms, tak call..lupe plak ade partner. Opssss...


erm..sunshine? Lost di lautan?

Mishh yaaaa

No comments:

Post a Comment